Kundsupport medarbetare

Arbetsbeskrivning

Din nya utmaning 

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig! 

  

Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Utöver det är försäljning en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ. 

  

Vad erbjuder vi? 

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Utöver grundlön finns möjlighet till generös provision. 

  

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Solna.  

  

Arbetstiderna är vardagar mellan 08:30 – 17:30  

  

Din profil 

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och vana att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan hantera flera olika saker samtidigt med datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. 

  

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundskontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret. 

  

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken. 

  

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan. 

  

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare 

 

  

Om oss 

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cüneyt Acar/ Rekryterare
0708542297
Fredrik Lord
0729-63 90 45
Cüneyt Acar/Rekryterare
0708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2023
  • Ansök senast: 3 maj 2023

Besöksadress

Gumpekullavägen 8
Linköping

Postadress

Box 2511
Linköping, 58002

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024