OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundsupport Media Markt Kalmar: Vill du arbeta för en av Europas största återförsäljare av hemelektronik? Är du på jakt efter nya utmaningar? Vill du arbeta på vårt varuhus i Kalmar? Hur vi arbetar och vilka vi söker: Vad många skulle kalla entreprenörskap ser vi som vårt dagliga arbete: att alltid fokusera på kunden och att ständigt förbättra verksamheten i våra varuhus. På Media Markt ligger detta ansvar hos alla medarbetare, inte bara hos cheferna. Vår filosofi är att varje enskild medarbetare har betydelse för verksamheten och därför söker vi dig som tycker om att ta initiativ, vågar fatta beslut och är spontan. Dina arbetsuppgifter: - Svara på inkommande samtal och mail från våra kunder - De frågor du kommer att hantera inkluderar: sortiment, priser, kampanjer, hemkörning, installation, finansiering, klagomål m.m. - Se till att de av våra kunder som inte befinner sig i varuhuset får bästa tänkbara service och att säkerställa att dessa kunder får en positiv bild av Media Markt - Bidra till att sätta upp rutiner för hur vi framöver ska hantera förfrågningar från våra kunder på ett för kunden och Media Markt ultimat sätt - Tjänsten innebär att du kommer att ha mycket kontakter med övrig personal i varuhuset - Tillträde till tjänsten är planerad till juni 2008 Din profil: - Erfarenhet av arbeta med telefonen och datorn som främsta redskap, t.ex. från callcenter eller kundsupport - Mycket god fårmåga att uttrycka dig på ett bra sätt såväl muntligt som skriftligt - Utpräglad förmåga att på egen hand söka information, svar och lösningar - Självgående med förmåga att fatta egna beslut - Tycka det är kul att göra folk nöjda - Van att arbeta under stressiga förhållanden - Inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar Vi är: Med över 400 varuhus i fjorton länder är vi en av Europas största återförsäljare av hemelektronik. Vårt sortiment omfattar bland annat datorer, hi-fi, TV, telefoni, satellit, foto, CD, DVD och hushållsprodukter.