Kundsupport och administratör

Kundsupport och administratör

Arbetsbeskrivning

Kundsupport och administration

Byggvarubedömningen är en organisation som bedömer och tillhandahåller hållbarhetsinformation om byggmaterial. Vår vision är att driva utvecklingen av bättre byggmaterialval för en hållbar värld idag och i framtiden. Vi har över 24 000 användare i vårt system som vi vill ge bästa tänkbara service till!

Byggvarubedömningen växer i takt med marknadens behov av att kunna välja och administrera hållbara byggmaterial. De söker nu ett prestigelöst serviceproffs som ska arbeta med kundsupport och administration tillsammans med vårt team.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:

• Delta i Byggvarubedömningens kundsupport-tjänst, besvara inkommande mail och samtal
• Underhåll, uppdatering och matchning av data i Byggvarubedömningens system. Detta medför även kontakt med deras kunder och samarbetspartners

Vem är du?

Byggvarubedömningen ser dig som en serviceminded administratör som gillar att ha kontakt med kunder, göra det lilla extra och noggrant säkerställer att det finns rätt information i deras system. Det är en stor variation på de frågor som kommer in till Byggvarubedömningen, alltifrån uppdatering av namn till mer komplexa frågor som kräver lite detektivarbete.

Du behöver kunna hantera flera uppgifter samtidigt samt vara lösningsfokuserad. Strukturerad och lättlärd är andra egenskaper vi uppskattar.

Tidigare har du förmodligen arbetat i någon typ av serviceroll. Du har god datorvana med erfarenhet av att arbeta i Office-paketet och du tycker både att det är lätt och roligt att sätta dig in i nya system. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med registervård. Vidare är du flytande i svenska och engelska i tal och skrift.

Varför jobba hos Byggvarubedömningen?

Byggvarubedömningen är ett prestigelöst gäng med ca 20 personer som har ett intresse för hållbarhet och tillsammans skapar en trevlig miljö. De sitter i nya, fina lokaler 3 minuter från Sundbybergs station med butiker och restauranger i närheten.

Anställningsform

Jobbet är en heltidstjänst med placering på kontoret i Sundbyberg. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ansökan

En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter och du söker enkelt genom att registrera ditt CV genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Jan Snellman på jan.snellman@firstreserve.se. Med hänvisning till GDPR och din integritet har vi ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 5 oktober 2022

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


19 november 2024

12 november 2024

12 november 2024