Kundsupport och orderhantering till en växande kabelleverantör

Kundsupport och orderhantering till en växande kabelleverantör

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på att skapa relationer, gillar teknik och är noggrann med administration? Då är detta möjligheten för dig! Vi söker nu en junior talang med höga ambitioner som vill göra skillnad, samtidigt som du växer och utvecklas i din roll. Startdatum är redan 25 oktober, så sök redan idag - här kommer det gå undan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund söker en social och ödmjuk person som vill vara med på deras spännande förändringsresa. Nu öppnas dörren för en junior medarbetare som kan utforska nya uppgifter och växa i rollen längs vägens gång. Inga strikta IT-krav finns, men en solid grundförståelse och hög datavana är värdefullt i rollen. Säljkompetens är prioriterad och en teknisk bakgrund eller intresse för teknik är av stort värde i rollen. Extra pluspoäng om du har arbetslivserfarenhet inom elbranschen.

I den här rollen kommer ditt främsta fokus ligga på att ge kunderna en service i världsklass. Det krävs att du är utåtriktad och lyhörd, men även att du känner dig trygg i administrativa uppgifter.

Du erbjuds
- En arbetsplats som uppskattar initiativ och en möjlighet att utvecklas
- Att bli en del av ett härligt gäng som har nära till skratt
- En bra väg in i en teknisk roll hos ett ledande företag inom sin bransch

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Lösa kundproblem över telefon och mail
* Rådgivning och service till kunder kring produkter & lösningar
* Orderhantering, kundhantering och fakturahantering


VI SÖKER DIG SOM
- Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet
- Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg
- Tidigare har arbetat med kundbemötande
- Har en bakgrund inom sälj

Det är meriterande om du har
- Arbetserfarenhet inom teknik och/eller el
- En hög nivå av datavana

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Social och ödmjuk
- Serviceinriktad
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2023
  • Ansök senast: 20 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024

3 oktober 2024