OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Support och utbildning sker i nära samarbete med våra kunder och det är viktigt att du är gillar direktkontakten med kunder och att ta ansvar för och lösa många olika typer av frågeställningar.
• Support främst via mail och telefon.
• Utbildning av nya kunder på plats hos dem. (ca 4–6 resdagar per månad)
• Presentera Timeplan för nya kunder via webben.
• Sköta nyinstallation och uppdateringar.
• Skriva och uppdatera utbildningsmaterial och manualer.
• Förmedla och diskutera nya kundkrav med vår utvecklingsavdelning.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundsupport. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse och förståelse för IT. Du är en positiv, förtroendeingivande och prestigelös person som trivs med att arbeta i grupp. Utöver detta arbetar du på ett strukturerat sätt och gillar ordning och reda. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.
Kvalifikationer och egenskaper som vi söker
• Erfarenhet av lön och kollektivavtal är meriterande.
• Erfarenhet av utbildning är meriterande.
• Erfarenhet av digitalmarknadsföring och kommunikation.
• Som person är du positiv och utåtriktad och trivs i direktkontakten med våra kunder.
• Tala och skriva svenska flytande. (engelska, norska och danska är meriterande)
• B-körkort är en fördel, då resor är en del av arbetet.
Timeplan, Exsens AB, är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklar och marknadsför mobila lösningar för personalintensiva branscher. Vår huvudprodukt Timeplan är ett webbaserat personalhanteringssystem, som hjälper våra kunder att schemalägga, tidsrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt.
Vår vision är att bli den ledande leverantören, i vår nisch, för hela Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Supportchef Erik Karmalm
0313353410