OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en noggrann och kommunikativ person till kundsupportsavdelningen på ITAB.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Inledningsvis kommer du hjälpa avdelningen genom att ta ett stort ansvar för orderhanteringen. Du lägger ordrar i affärssystemet och gör de steg som krävs. Här krävs det stor noggrannhet och ett administrativt sinne. På sikt kan tjänsten också innehålla kundsupport där du tar ett utökat ansvar kring everans och frakt. Rollen blir en "spindeln i nätet"-roll. Mycket av den dagliga kommunikationen är på engelska, både via telefon och mail.
Du jobbar tillsammans med dina kollegor i team och ni hjälper varandra att lösa uppgiften.
OM FÖRETAGET
ITAB Shop concept säljer, utvecklar, tillverkar och installerar kompletta butikskoncept till butiker inom detaljhandeln. I helhetserbjudandet ingår kundunika konceptinredningar, innovativa lösningar för kassalinjen och professionella belysningssytem.
DIN PROFIL
Skallkrav
God datorvana
Mycket goda kunskaper i engelska (tal och skrift)
Meriterande
Kunskaper i affärssytem, gärna Jeeves
Eftergymnasial utbildning inom logistik
Som person är du en lagspelare som är noggrann och en administrativ klippa. Du är kommunikativ och tydlig. Arbetstrycket är stundtals stort vilket kvräver bra prioriteringsförmåga och ett bra sätt att hantera stress på.
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Tjänsten är tidsbegränsad till årsskiftet med stora möjligheter till förlängning/anställning
Placeringsort: Jönköping
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid
Ansökningar hanteras löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996