Kundsupport Pro/Private Banking

Arbetsbeskrivning

Kundsupport Pro/Private Banking; branschens bästa support söker engagerade medarbetare!Om Avanza Avanza - Spararnas bank växer snabbt och nu söker vi nya ambitiösa, duktiga medarbetare som vill vara med att föra Avanza framåt.Läs mer på www.avanza.se.Välkommen!Tjänsten Kundsupporten växer snabbt och består idag av ett kompetent och kul gäng på totalt 25 personer.Utöver detta arbetar ett tjugotal studenter vid behov och arbetstoppar.Avdelningen är uppdelad efter olika verksamhetsområden och det är inom vår specialiserade Pro och Private Banking support, som idag består av 6 personer, där vi nu söker förstärkning. Denna grupp har som uppgift att ge förstklassig, snabb och personlig service till våra daytraders och våra mest kapitalstarka kunder, både privatpersoner och bolag.Främst sker kontakterna via telefon och mail men vi medverkar även vid kundträffar.Gruppen jobbar i nära samarbete med marknads- och försäljningsavdelningen och med respektive verksamhetsområdesansvarig för Avanza Pro och Avanza Private Banking. De dagliga kontakterna handlar om allt från komplicerade frågor gällande våra Tradingapplikationer och försäkrings- och pensionsprodukter till frågor om börsläget och kundernas värdepapper.Arbetsuppgifterna är mycket varierande och du kommer att få kunskaper om och utvecklas inom Avanzas alla spännande områden.Hos Avanza står kunden alltid i fokus och vi strävar efter att alltid vara branschens bästa kundservice!Bakgrund Viktiga egenskaper för detta arbete är: .stort intresse för aktiemarknaden .serviceinriktad .grundläggande ekonomisk utbildning eller motsvarande Då du blir företagets röst utåt är det viktigt att du tycker om och kan kommunicera med kunder.Eftersom vi arbetar i många olika system ställs det krav på datorvana och teknikintresse samt att du är en problemlösare.Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med kundsupport samt att du har säljvana. Viktiga personliga egenskaper för att passa in på Avanza och denna tjänst är att du är stresstålig, flexibel och har förmågan att samarbeta både med din egen grupp samt med övriga grupper inom bolaget.Till detta älskar du förstås kundservicearbetet!Märk din ansökan med "Pro/PB support".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanza
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 oktober 2007
  • Ansök senast: 31 oktober 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010