OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom kort kommer en av våra kollegor, Maja, gå på föräldraledighet. Vi söker nu en kollega som kan stärka upp vårt team under de kommande 12 månaderna.
Qleano är ett onlinebaserat varumärke som via vår plattform förmedlar flyttrelaterade tjänster för privatpersoner och företag till våra anslutna operatörer.
Vi har som mål att göra Qleano till det givna alternativet att vända sig till när du ska flytta. För att lyckas med detta söker vi dig som är duktig på kundsupport och kundhantering att stärka upp teamet med. Kundteamet hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. Utöver supportarbete innebär rollen också en del sälj och bearbetning av inkommande förfrågningar. I kontakterna med våra kunder och anslutna företag gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar.
Qleano har sin bas i Eskilstuna och omsatte under 2020 cirka 47 mkr. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 15 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi.
Vad du kommer att göra
Hantera inkommande samtal till vår support
Ringa utgående samtal och ta emot inkommande prisförfrågningar
Jobba med ordermottagning och ringa kunder som är intresserade av våra tjänster (sälj)
Hantera supportmailen och de ärenden som kommer in där
Leverera en hejdundrande grym kundupplevelse
Ansvara för reklamationsärenden, från start till mål, och lösa dem på bästa möjliga sätt för våra kunder och operatörer
Komma med förslag på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse
Få våra kunder att skratta och känna wow
Allmänt se till så att maskineriet fungerar och rullar runt
Supporta interna funktioner genom att hantera den externa kunddialogen
Ha löpande kontakt med våra operatörer och hjälpa dem att utveckla sin kundupplevelse
Vem är du och vilka erfarenheter tar du med dig till oss?
Du brinner för att leverera grym service och att prata med människor
Du har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har direkt erfarenhet av att jobba i en kundtjänst av något slag
God datorvana och erfarenhet av att jobba med datorn som främsta verktyg
Du vet hur du ska hantera en ringlande telefonkö utan att bli stressad
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska
Det här med feedback är något du gillar att få och ge, för du vet att det hjälper dig att utvecklas och att utveckla
Du har ett systematiskt arbetsätt för du vet att det behövs när det är mycket att göra
Det är meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher.
Fysiska krav
Du behöver kunna sitta still i längre perioder
Du behöver kunna stirra in i en datorskärm under längre perioder
Du behöver kunna behålla lugnet, professionaliteten och fokuset i en bitvis högljudd och stressig arbetsmiljö
Övrigt
Fast lön
Arbetstider 8-17 eller 9-18, bestäms två veckor i förväg
Anställningsformen är ett vikariat i cirka 1,5 år
Provanställning tillämpas
Friskvård + gemensam träning varje vecka
Tjänsten tillsätts löpande