OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att HealSafe Interiör har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
HealSafe Interiör utvecklar och säljer skade- och suicidpreventiv inredning till vårdmiljöer med särskilda krav. De skapar säkra och läkande miljöer där det behövs som mest. HealSafe Interiör växer och söker nu en medarbetare fokuserad på kunder och försäljning. Bolaget har kunder i ett femtontal olika länder och arbetar med försäljning både direkt och via distributörer. De erbjuder allt ifrån enstaka produkter till hela inredningar och sitter i lokaler i centrala Göteborg.
Arbetsuppgifter:
Som kundsupport/säljadmin är du en del av ett engagerat team som varje dag arbetar för att göra patienters tillvaro tryggare och mer läkande. Du arbetar huvudsakligen med att hantera hela säljprocessen och finns behjälplig vid allt ifrån offertskrivning och ordermottagning till leverans och fakturering. Du har kontinuerlig dialog med både befintliga och nya kunder och administrerar ditt arbete i Fortnox och Upsales. I rollen planerar du för och deltar i kundaktiviteter i form av mässor och konferenser. Vidare arbetar du med prissättning och framtagande av prislistor. Tillsammans med dina kollegor arbetar du kontinuerligt med att utveckla och förbättra försäljningsprocessen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, försäljning, marknadsföring eller liknande område
• Arbetserfarenhet inom försäljning. Meriterande med erfarenhet av produktförsäljning
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• God systemvana och väl bevandrad i MS Office
Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du har en god förmåga att lyssna på andras idéer och åsikter och du skapar på så sätt förtroende hos dina kunder. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare har du intresset och förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. Därtill är du ihärdig och jobbar vidare utan att tröttna, till dess du når dina uppsatta mål.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljadministratör, säljare, innesälj, försäljning, produktförsäljning, b2b, försäljare, administratör, ordermottagning, heltid, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund