OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundsupport sökes till Procurator
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom service och administration som utförs i ett högt tempo tillsammans med ett glatt gäng som är ledande inom deras bransch? Brinner du för en god kundupplevelse och vill utvecklas i din roll? Har du en naturlig fallenhet för service, relationsskapande och struktur? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Kundsupport ansvarar du för att etablera kontakt med befintliga kunder, främst via digitala kanaler och telefon. Du arbetar med bolagets kundbas som består av större bolag och administrerar bokningar, genomföranden och uppföljningar. Du arbetar aktivt med att säkerställa kundnöjdhet och arbetar primärt mot bolagets publika konton. Därutöver har du en viktig roll i att supportera kunderna i olika ärenden för att skapa en positiv köpupplevelse. Du ges också möjligheten att delta i övriga säljaktiviteter som främjar tillväxt.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
Kundvård med befintliga kunder, primärt via telefon och mejl.
Administrera bokningar och uppföljningar.
Extern och intern kommunikation med samarbetspartners.
Supportera kunder i frågor gällande order, retur, reklamation, rådgivning och köp via webb.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Kundsupport är du en serviceinriktad och uthållig lagspelare som inte räds nya kontakter. Du har ett brinnande intresse för administration, god förhandlingsförmåga och förstår vikten av att vara proaktiv i ditt arbetssätt. Vidare har du en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer samt en förmåga att se helheten för att ständigt upprätthålla en positiv kundupplevelse. Att hålla god struktur på ditt arbete ser du som en självklarhet samt att du har en vilja att utveckla verksamheten. Då du i rollen har många olika kontaktytor inom bolaget förstår du vikten av ett gott samarbete internt.
Viktigt för tjänsten:
Tidigare erfarenhet från service och administration, med fördel från en liknande roll.
Meriterande med erfarenhet från reklamationshantering.
God dator- och systemvana, primärt CRM och Office-paketet.
Svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader. Arbetstiderna kommer att förläggas mellan 07.00-17.00 och du ingår i ett dedikerat och serviceinriktat team. Du blir till en början anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning.
ÖVRIGT
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!