Kundsupport sökes till vår kund i Bilbranchen

Kundsupport sökes till vår kund i Bilbranchen

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Har du ett bilintresse och tycker om att arbeta med service? Då kan denna tjänst vara något för dig.

Vi söker nu en kundmottagare till vår kund inom bilbranschen. Du kommer tillsammans med dina kollegor ansvara för att svara i telefon och hjälpa deras kunder på bästa sätt. Du tar emot bokningar och arbetar till stor del i deras bokningssystem. Du informerar kring service och reparationer, samt lämnar ut prisuppgifter. Vid lugna stunder i supporten är du behjälplig i bilhallen, som att lämna ut bilar till kunder och ge dem den information de behöver innan de kör i väg med bilen.

Du kommer att ha en viktig funktion för vår kund, då du är behjälplig i deras hjärta av verksamheten, kundsupporten, där de viktigaste av dem alla, deras kunder hör av sig till. Du är även behjälplig gentemot dina kollegor i bilhallen.

Du kommer tillhöra ett härligt gäng, där alla är drivna och ambitiösa i sitt arbete. Du kommer framför allt arbeta nära två medarbetare som sitter på kundsupporten idag. Arbetstiderna är kontorstider med viss flexibilitet. Vi söker någon omgående och kommer att gå igenom ansökningarna löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag!

Om företaget
Vår kund har arbetat med bilförsäljning i över 30 år och arbetar både med nya samt begagnade bilar. Dem är idag en fullserviceanläggning med drygt 10 anställda, och arbetar för att hela tiden erbjuda deras kunder försäljning och service i världsklass. Mer information om vår kund fås vid vidare kontakt.

Din profil
Vi tror att du som söker pratar och skriver flytande svenska, samt har god kunskap i engelska. Du har en gymnasial utbildning och datorvana.

Det är viktigt för oss att du är serviceinriktad och hela tiden har kundens bästa i fokus. Du är professionell i ditt kundbemötande och en god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder. Vi tror att du som söker är mycket driven, prestigelös och ambitiös. Vi söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo, kan hantera flera administrativa arbetsuppgifter samtidigt och tycker om att samarbeta med kollegor. Vidare ser vi att du är mycket strukturerad, arbetar effektivt och tycker om att ta eget ansvar.

Erfarenhet av arbete i bilbranschen kan vara en fördel. Har du fordonsteknisk bakgrund och söker en ny utmaning, ska du inte tveka att söka. Alternativt att du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och har ett stort bilintresse. B-körkort är ett krav.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


28 november 2024