OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start v. 26 som varar till och med slutet av september 2023. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 19 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 45 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, GoGreen, Finn Crisp och Bonjour. Företaget är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundsupport inom spannmål omfattas av orderhantering, tidsbokning på spannmålsanläggningar samt övriga allmänna frågor kring de svenska lantbrukarnas spannmålsleveranser och avtal. Du tar emot och hanterar ärenden via telefon och mail. Du har ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion och agerar både intern support och support gentemot kunderna, vilka består av lantbrukare och säljare. Du erbjuds en varierande roll i ett team med engagerade kollegor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom servicerelateradeyrken. Kundtjänst eller ordermottagning är meriterande
• God datorvana
• Obehindrad svenska i tal och skrift
Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera även i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: V.26
Plats: Centrala Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund