OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
I den här rollen arbetar du som teknisk kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är den kundingång som förvaltar, felsöker och utökar Telias befintliga fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät. I tjänsten ansvarar du för att företagets tjänster fungerar för kunderna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder, registrera felärenden, utföra tekniska analyser samt teknisk support. Du är den personen som lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport (fördelaktigt teknisk support) via telefon
• God IT-vana
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet eller intresse för nätverk och nätteknik (meriterande)
Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har ett tekniskt intresse och en vilja att lösa de tekniska problem som kunderna kan ha. Du har en analytisk förmåga och har viljan att lösa de olika problemen som kunderna kommer med. Vidare är du en person som självständigt driver dina arbetsuppgifter framåt. Samtidigt som du kan agera snabbt när det behövs är du noggrann i ditt arbetssätt. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Telia, Malmö, technical customer support, kundtjänst, kundsupport, fiber, fiberLAN, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund