Kundsupport-tekniker/utbildare; webb & e-handel

Arbetsbeskrivning

Maxkompetens är ett student- och akademikerbemanningsföretag med kontor i Halmstad, Stockholm, Växjö, Göteborg, Malmö, Ronneby/Karlskrona och Kalmar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen.Maxkompetens är verksamma inom flera olika områden och våra kunder består av såväl små som stora företag. Tjänst Vi söker nu supporttekniker för att förstärka befintligt team i Växjö och delta i uppbyggnaden av företagets nya kundsupportorganisation.Företaget, som ligger i Växjö, utvecklar webbaserade lösningar för företag med en egenutvecklad produktplattform som bas.De arbetar med integrerade verktyg för webbpublicering, e-handel, nyhetsbrev, CRM/säljstöd, projekthantering mm. Arbetet innebär att, via telefon och e-post, ge kunder och partners teknisk support gällande företagets produkter inom webbpublicering och e-handel.Även viss del utbildning med kunder och partners både hos företaget och ute hos kunden förekommer.Profil Vi vill att du som söker har erfarenhet av webbdesign/webbutveckling i allmänhet samt har kunskaper i HTML och CSS.Kunskaper i PHP (eller ev ASP/.NET) är en merit.Du skall ha en mycket god servicekänsla och erfarenhet av kundkontakt över telefon.Du har ett bra sinne för problemlösning, stort tålamod samt lätt för att samarbeta med kunder, partners och övriga medarbetare.Vi ser gärna att du har en god kommunikativ förmåga både i tal och skrift.Bra kunskaper i engelska är önskvärt, då företaget även planerar för en internationell expansion.Start: Maj/Juni 2008.Urval sker löpande Ansökan: Lägg in dina uppgifter på www.maxkompetens.se och sök tjänsten via vår hemsida, motivera varför just du passar för tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 april 2008
  • Ansök senast: 25 maj 2008

Liknande jobb


Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024