Kundsupport till Aimo Park, Uppsala

Kundsupport till Aimo Park, Uppsala

Arbetsbeskrivning

OM AIMO PARK

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.

NU HÄNDER DET - IGEN! Nu utökar kundsupporten på Aimo Parks Servicecenter i Uppsala. Och vi letar efter fler kollegor som vill ha en vardag full av kundkontakter och problemlösning via telefon varvat med administration. Låt oss tillsammans hjälpa Aimo Parks kunder: Rethink parking!

OM TJÄNSTEN

Vi på Workz letar nu efter dig som vill vara en del av teamet på Aimo Parks Servicecenter i Uppsala. I rollen som Operatör kommer dina dagar, med telefonen som främsta verktyg, variera mellan:

• Kundsupport av inkommande ärenden avseende Aimo Parks system och tekniska lösningar till kund
• Besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar
• Besvara och lösa inkommande kundärenden för externa kunder
• Upprätta kvalitativ felanmälan samt säkerställa att ärendet hanteras av rätt instans
• Kontinuerligt arbeta med att utveckla och förbättra avdelningens rutiner och processer

VI SÖKER DIG SOM

För att lyckas i den här rollen sätter du kunden i fokus. Tillsammans med dina kollegor får du varje kund att känna sig sedd samtidigt som ni säkerställer avdelningens leverans mot uppsatta mål. Ditt arbete kommer vara varierande där du från att analysera kundens behov sedan levererar en kvalitativ lösning och personlig service till kunden. Då du kommer arbeta i flera olika system parallellt, ser vi att du har lätt för att lära dig och en nyfikenhet när det kommer till teknik. Du trivs i högt tempo och hanterar stressade situationer med prioriteringar och ett lugn.

KVALIFIKATIONER

• Gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo
• Har en god datorvana
• Erfarenhet inom administrativt arbete/service

PRAKTISK INFORMATION

Start: 1 november
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Workz med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Uppsala
Arbetstider: Varierande schema, 40h/vecka. Schemaläggning kan ske under öppettiderna; Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar.

Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen.

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024