Kundsupport till Airmee!

Kundsupport till Airmee!

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Då har vi på Airmee den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu förstärkning till vårt kundsupportteam. Hos oss på Airmee erbjuder vi inte bara ett trevligt kontor och roliga kollegor, utan också många möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ta chansen att växa med oss och bidra till att forma framtidens logistik. Välkommen till Airmee – där ditt nästa steg väntar!
OM AIRMEEAirmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan.
OM ROLLEN Som en del av vårt kundsupportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners.
Du kommer att arbeta genom telefon, mejl och chatt för att besvara frågor som ändring av leveransdag, tidsramar och för att stödja chaufförerna vid behov.
I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team.
Vi SÖKER DIG Vi söker en positiv och driven person som är redo att ta nästa steg i arbetslivet. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov.
Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt.
För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav:
Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Det är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom.
PRAKTISK INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid med inledande provanställning på sex månaderPlacering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4 Arbetstider: Måndag till fredag inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma).VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice och erbjuder dig grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling avgörs av dina ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut.
Hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar dig och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2024
  • Ansök senast: 21 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024