Kundsupport till aktör inom biltvätt i Stockholm

Kundsupport till aktör inom biltvätt i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll tilsammans med ett engagerat team? Ansök redan idag!

Gillar du att arbeta med varierande administrativa uppgifter och skulle du trivas i en helpdesk? Vill du arbeta i stöttande team där kunden sätts i fokus? Gillar du högt tempo där du är en nyckelspelare i teamet? Då är denna tjänst rätt för dig! Vi söker omgående en ny medarbetare som kan stötta teamet på Pamaco Totalservice AB / WashTec Sverige i Kista, Stockholm under några månader. Välkommen in med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att stötta både serviceavdelningen och säljavdelningen. Rollen innebär att sitta på helpdesk och hantera serviceärenden, inkommande samtal och löpande blandade administrativa arbetsuppgifter. Du kommer få tillfälle att nyttja din kommuniaktiva såväl som din adminsitartiva ådra och ytterligare bredda din erfarenhet inom området. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen kommer du att:

• Sitta i helpdesk och hantera serviceärenden.
• Registrera ärenden och skicka det vidare till planeringsteamet.
• Sköta administrationen kopplade till ärendena.
• Administrera och uppdatera register och filer.

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget ska tilsättas omgående och du kommer att bli anställd av TNG och jobba som konsult hos Pamaco Totalservice AB / WashTec Sverige i minst 4 mån med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och kontoret är placerat i Kista, Stockholm. Urval sker löpande då uppdraget startar omgående.

TNG värnar om ditt välmående som konsult och som anställd är du betydelsefull. Därför erbjuds du en trygg anställning, som innefattar bland annat kollektivavtal.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har god telefon- och administrativ vana. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och har du jobbat i ett ärendesystem eller hanterat kundbokningar är det ett stort plus. 

Som person ser vi att du är stresstålig då tempot är högt och du vill ge bra service till kunderna. Du ser det som en självklarhet att stötta din omgivning då alla i teamet är viktiga. Vi ser gärna att du kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 24 juli 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


28 november 2024