Kundsupport till Aspia!

Kundsupport till Aspia!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceorienterad person som trivs i en föränderlig miljö? Vill du arbeta på ett företag där laganda och kompetensutveckling främjas? Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla förstklassig service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande? Läs mer nedan!

OM FÖRETAGET
Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss.

OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i ett mindre familjärt team där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbeten kring processer och rutiner.

VEM ÄR DU
Du är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av system-support. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov.

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift
• Innehar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller redovisning
• Har tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi, lön och kundreskontra
• Tidigare arbetat med IT- eller kundsupport



PRAKTISK INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Torsgatan 21, centrala Stockholm (Möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Kontorstider, vardagar

VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024