Kundsupport till Autolease

Kundsupport till Autolease

Arbetsbeskrivning

Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Autotolease är ett affärsområde inom DNB Bank som växer och söker nu en effektiv administratör till sitt kundsupportteam med kontor i centrala Stockholm.

Om tjänsten 
Du kommer att sitta som kundsupport och ansvara för ärenden som gäller den operationella billeasingen för företagskunder. Kundsupportteam som består av 12 härliga medarbetare samt en chef. Teamet stöttar varandra och har högt i tak. 
I ditt arbete kommer du både att hantera ärenden via mail och telefon samt chatt.  Arbetsuppgifter innefattar bland annat, beräkning och upprättande av finansieringsavtal
lösenofferter och förlängningar samt allmänna frågor och support gällande operationell billeasing.

Vem är du
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet ifrån support eller kundtjänst. Om du har kunskap och intresse av bilar så är det ett plus. Du är datorvan, har goda kunskaper i Officepaketet och är flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Som person är du strukturerad, detta eftersom det är en administrativ roll där noggrannhet är viktigt. Du är serviceinriktad och lösningsorienterad eftersom du är en del av en kundsupport. Vidare är du prestigelös och har en utpräglad teamkänsla.  

Vi erbjuder dig 
Tjänsten inleds med en grundlig introduktion för att ge dig alla förutsättningar för att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt.  Uppdraget är ett konsultuppdrag med start i omgående och sträcker sig fram minst 12 månader. Efter denna period finns god chans till förlängning hos Autolease. 

Varmt välkommen med din ansökan!
  
Autolease är en division i en stor bankkoncern och jobbar med operationell billeasing mot företagskunder. De äger totalt över 260.000 fordon och gör dem till marknadens största finansiär av fordon. Koncernen har drygt 700 medarbetare varav ca 35 i denna division.   

Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se

Sökord: kundsupport , kundtjänt , administratör , administration , admin , billeasing , kundkontakt kundservice ,  lediga jobb , lediga tjänster , stockholm , bemanning , rekrytering , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , next u , nextu , next u ab , b2b ,  företagskunder , operationell billeasing ,  fleetAnsök snabbt här!Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024