OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Brinner du för kundservice och tycker att bil- och finansbranschen är spännande, då har vi jobbet för dig! Vi söker ständigt duktiga, drivna och trevliga personer till vår bemanningsverksamhet som vill representera Autorekrytering ute hos våra kunder.
Autorekrytering söker nu för Autolease räkning en noggrann administratör till kundsupporten med kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Autolease är en division i DNB Bank, en stor bankkoncern, och jobbar med operationell billeasing mot företagskunder. De äger totalt över 260 000 fordon vilket gör dem till marknadens största finansiär av fordon. Koncernen har drygt 700 medarbetare varav ca 30 i denna division - Autolease.
Autorekrytering samarbetar med de främsta aktörerna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din personliga utveckling.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu medarbetare till förarsupportavdelningen på Autolease. Du kommer att sitta som administrativ kundsupport för företagskunder och ansvara för ärenden som gäller den operationella billeasingen. Du kommer att vara en del av ett team med ca 8 drivna medarbetare. Stämningen i arbetsgruppen präglas av positivitet, högt i tak och hängivenhet i arbetet.
I ditt arbete kommer du både att hantera ärenden via mail, chatt och telefon. Du kommer exempelvis att arbeta med beräkning och upprättande av finansieringsavtal, förändringar i befintliga avtal och allmänna frågor och support gällande operationell billeasing.
Det här är tjänsten för dig som fungerar utmärkt i en administrativ roll där du ger support och service åt företagskunder.
Din profil
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna några års arbetslivserfarenhet ifrån support eller kundtjänst. Ett plus är om du har kunskap om och ett intresse för bilar, men detta är inget krav. Det viktigaste är din inställning och att vilja lära dig samt att ge kundservice i toppklass. Du har god datavana, har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Som person är du noggrann, då det är viktigt i såväl korrespondens med kund som i avtalshanteringen. Du är positiv och serviceinriktad, då du är en del av en nyckelfunktion i bolaget - kundsupporten. Vidare är du prestigelös och har en utmärkt förmåga att smälta in i en arbetsgrupp och samarbeta väl med dina kollegor. Samtidigt har du en god förmåga att ta ansvar och fungerar utmärkt i självständigt arbete.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och bemanningschef Catrin Fjellström, 08-409 144 47. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!