OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som drivs av kundservice och har ett stort intresse för den finansiella sektorn? Vill du arbeta i en miljö som kännetecknas av en positiv atmosfär, kollegor som motiveras av samarbete, sprider energi och har förmågan att jobba i ett högt tempo? Då kanske du är vår nya kollega på Customer Support.
Är du en person som drivs av kundservice och har ett stort intresse för den finansiella sektorn? Vill du arbeta i en miljö som kännetecknas av en positiv atmosfär, kollegor som motiveras av samarbete, sprider energi och har förmågan att jobba i ett högt tempo? Då kanske du är vår nya kollega på Customer Support.
OM DANSKE FINANS
Danske Finans är Danske Banks finansbolagsverksamhet i Sverige och är tillsammans med deras nordiska kollegor ett av de ledande finansbolagen i Norden. De erbjuder, i kombination med kvalificerad service och rådgivning baserat på grundläggande branschkännedom, en kostnadseffektiv och konkurrenskraftig finansiering. Verksamheten innefattar områdena Bilfinansiering, Objektsfinansiering och Leverantörssamarbeten.
OM TJÄNSTEN
Danske Finans är en del av Danske Bank och har idag en enhet på cirka 65 personer, med ett kundserviceteam på 7 personer. Du erbjuds en fartfylld och välkomnande arbetsplats där goda samarbeten och en positiv energi präglar stämningen mellan kollegorna. Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via telefon och mail, med frågor kring exempelvis inbetalningar, amortering, restskulder och avtalsfrågor. I dina kundärenden ingår administrativt arbete. Du kommer även driva frågor, projekt och utveckla processer för att effektivera arbetet inom teamet och avdelningen.
VEM ÄR DU?
Du är en ansvarstagande, engagerad och skicklig kommunikatör som gärna har tidigare arbetslivserfarenhet från servicebranschen. Du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta och ser ett värde i samarbetet och är gärna den som stöttar och hjälper dina kollegor vid behov. Vidare har du en positiv och flexibel inställning och ser möjligheter där andra ser problem.
Du är en affärs- och kundorienterad person som stimuleras av att ge den bästa kundupplevelsen. Utöver detta har du ett strukturerat och noggrant arbetssätt samt en analytisk förmåga. För att trivas i rollen ser vi gärna att du besitter ett intresse för ekonomi och/eller juridik.
Det är meriterande om du har en administrativ erfarenhet och en förmåga att lokalisera dig i olika system.
VI SÖKER DIG SOM
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Innehar en fullständig gymnasieutbildning
• Har goda system- och datorkunskaper
•
•
PRAKTISK INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Linköping (möjlighet till hybrid arbete)
Arbetstider: Mån-fre 08.00-17.00
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic