OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dynamic Code är ett HealthTech-företag som är på väg att revolutionera vården. Vi bryter branschlogik och skapar ett nytt sätt att erbjuda vård med våra träffsäkra och kostnadseffektiva DNA-tester. Dynamic Code utsågs till Årets tillväxtbolag 2020 vid Tech Arena Challenge!
Om företaget
Dynamic Code vill hjälpa människor att ta kontroll över sin egen hälsa och utvecklar meningsfulla hälso- och diagnostest baserat på DNA-teknik. Testerna erbjuds i en digital plattform som håller på att revolutionera medicinsk provtagning och diagnostester. Tester som tidigare krävt provtagning hos kliniker och av vårdpersonal och ibland tagit månader och år, kan patienterna nu göra själva och få svar och behandling på några dagar. Utan att tumma på kvaliteten – Dynamic Codes tester uppfyller alla medicinska och regulatoriska krav.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport möter du våra kunders frågor i telefon och via mejl. Kunderna är både privatpersoner och företagskunder/partners. Ibland är frågorna av lite känsligare karaktär eftersom vi hanterar tester för olika typer av sjukdomar och släktärenden, vilket ställer krav på att du kan anpassa din kommunikation utifrån situation och person.
Du ingår i ett team av tre personer som tillsammans utgör hjärtat i vår verksamhet. I ditt dagliga arbete, så kommer du orientera dig mellan olika digitala system och prioritera vad som behöver göras först. Teamet har ett starkt samarbete med Provinlämningen där kundsupport stöttar i flera arbetsuppgifter. Provinlämningen arbetar bland annat med att mottaga och registrera våra DNA tester.
Din profil
Den person vi söker drivs av att ge förstklassig service till våra kunder, men också internt. Då våra kunder ibland är oroliga när de kontaktar oss bör du ha en genuin empatisk förmåga och kunna lugna och visa förståelse på ett professionellt, men personligt sätt. Du har förmågan att genomföra rutinuppgifter med noggrannhet, har ett strukturerat arbetssätt och du är stor vän av ordning och reda. När kunden ringer behöver man ofta snabbt och enkelt navigera och lösa problem med hjälp av våra system digitalt. Därför behöver du ha en mycket god datorvana och kunskaper i att hantera flera digitala system samtidigt. Vi har daglig kontakt med våra kunder i Europa så du bör vara bekväm att kommunicera på svenska och engelska.
Du behöver ha erfarenhet av kundsupport och du tycker om att ha kontakt med olika människor. Kanske har du en administrativ utbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade genom erfarenhet och du trivs med rutinartade arbetsuppgifter som en del av din arbetsdag. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för att lyckas i den här rollen.
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och några års arbetserfarenhet. Grundläggande kunskaper i Officepaketet är ett måste.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar Dynamic Code med Skill. Tillsättning är omgående. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Gustafsson, malin.gustafsson@skill.se
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos Skill och arbetar som konsult hos Dynamic Code. Som konsult hos Skill erbjuder vi möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
Varmt välkommen med din ansökan! Tillsättning omgående.
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything