OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46.000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundsupport på Essity arbetar du i en varierad roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera, registrera och följa upp ärenden, orderflöden, reklamationer och besvara frågor från företagskunderna. Därtill administrerar du uppdatering och underhåll av kund-och materialdatabas. Dina arbetsuppgifter kan variera då samarbete övergränserna och mellan avdelningarna förekommer, då tillkommer det arbetsuppgifter som att hantera förfrågningar från kunder och interna kollegor angående orderstatus, produktspecifikationer och priser. Vidare arbetar du i ett team om 18 personer som arbetar i Danmark, Norge, Finland och Baltikum.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera kundärenden
• Administrera kund-och materialdatabas
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet samt Excel är meriterande
• Talar och skriver obehindrat i svenska och engelska, kunskaper i nordiskt språk är meriterande
• Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som kundsupport ser vi att du gillar att arbeta tillsammans med andra, ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att dina arbetsuppgifter blir slutfört i tid. Detta kan du göra eftersom du planerar ditt arbete noggrant och ber om hjälp när det behövs. Du missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och arbetar systematiskt. Vi ser därtill att du får energi av att umgås med nya människor och trivs bäst i sociala situationer.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna roll.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund