Kundsupport till Essity

Kundsupport till Essity

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46.000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport på Essity arbetar du i en varierad roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera, registrera och följa upp ärenden, orderflöden, reklamationer och besvara frågor från företagskunderna. Därtill administrerar du uppdatering och underhåll av kund-och materialdatabas. Dina arbetsuppgifter kan variera då samarbete övergränserna och mellan avdelningarna förekommer, då tillkommer det arbetsuppgifter som att hantera förfrågningar från kunder och interna kollegor angående orderstatus, produktspecifikationer och priser. Vidare arbetar du i ett team om 18 personer som arbetar i Danmark, Norge, Finland och Baltikum.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera kundärenden
• Administrera kund-och materialdatabas

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet samt Excel är meriterande
• Talar och skriver obehindrat i svenska och engelska, kunskaper i nordiskt språk är meriterande
• Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och kundservice är meriterande

För att trivas i rollen som kundsupport ser vi att du gillar att arbeta tillsammans med andra, ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att dina arbetsuppgifter blir slutfört i tid. Detta kan du göra eftersom du planerar ditt arbete noggrant och ber om hjälp när det behövs. Du missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och arbetar systematiskt. Vi ser därtill att du får energi av att umgås med nya människor och trivs bäst i sociala situationer.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna roll.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 9 maj 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024