Kundsupport till ett specialuppdrag hos Footway!

Kundsupport till ett specialuppdrag hos Footway!

Arbetsbeskrivning

OM FOOTWAY

Team Footway driver specialiserade butiker online. Vi vill skapa relevanta platser för mötet mellan kunder och tillverkare. Kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö tror vi kommer vara avgörande för framtidens produkter.

Med vår tillväxttakt ställs vi ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Vi befinner oss i ett otroligt spännande skede just nu med en nylanserad plattform och 8 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Våra online butiker finns idag på 24 marknader och servar årligen över 3 miljoner kunder med ca 800 varumärken.

Vi är långt ifrån traditionella, försöker att inte ta oss själva på för stort allvar och jobbar hela tiden med att utveckla vårt självledarskap. Vi strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger oss varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap. Säger du “enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt” säger vi JA!

Nu söker Workz fler servicestjärnor till ett specialuppdrag hos Footway! Drivs du av att ge fantastisk service och brinner för kundrelationer? Är du dessutom tillgänglig omgående? Då kan det vara dig vi söker!

OM TJÄNSTEN

Footway har en stark tillväxttakt och ställs ständigt inför nya utmaningar och de drivs av att tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Just nu befinner de sig i ett spännande skede med en nylanserad plattform och 9 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler.

Idag består teamet på kundservice av ca 14 härliga och varma personer, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att upptäcka och lösa kundernas olika behov och eventuella problem. För det här specialuppdraget kommer du framför allt få besvara inkommande frågor från Footways kunder via telefon, mejl och sociala medier.

VEM ÄR DU?

Vi letar efter dig som har ett stort kundhjärta! Du är servicefokuserad och älskar att möta nya människor. Du har ett inkluderande tankesätt och trivs med att jobba i grupp. Vi ser även att du är en problemlösare med förmåga att hitta kreativa vägar och är trygg med att fatta beslut. Du är också en skicklig kommunikatör som uttrycker dig väl i både tal och skrift.

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har en genomgången gymnasieutbildning

PRAKTISK INFORMATION

Uppdragsgivare: Footway
Start: Omgående
Placering: Kista
Omfattning: Heltid, visstidsanställning fram till och med juni 2023, med god chans till förlängning under sommaren
Arbetstider: Mån – fre 08:00 – 17:00
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2023
  • Ansök senast: 21 april 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024