Kundsupport till ett välkänt märke

Kundsupport till ett välkänt märke

Arbetsbeskrivning

Är du intressserad av att arbeta med kundrelationer, utveckla och förbättra din kommunikativa förmåga samtidigt som du får möjligheten att ge exemplarisk service åt våra kunder? Då är vi intresserade att få höra mer om dig!
Vad erbjuder vi dig
Vi erbjuder dig en oss möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga och forma en karriär. Vi har möjligheter inom produktkunskap, utbildning, ledarskap och kvalitet. Inledningsvis startar din anställning med ett introduktionsprogram, där du får lära dig de verktygen du behöver för att lyckas i rollen. Utöver detta har vi i hela 3 år i rad fått äran att bli utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag.
Vi sitter i en härlig lokal intill Kista Galleria med grymma kollegor och engagerade ledare. På vårt kontor finns det även tillgång till gym och en väldigt trevlig takterass, utöver detta erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter och karriärsmöjligheter
betald introduktionsutbildning



Din roll inom kundsupport
I den här rollen hanterar och vägleder vi våra kunder i inkommande ärenden via samtal, e-postmeddelanden och från vår chattfunktion. Vi hanterar ärenden som framförallt rör det finanisella inom företaget, vilket kan innebära att man arbetar med kontrakt, licensingavtal och andra relevanta delar inom det ekonomiska.
Kunden vi arbetar för är ett välkänt varumärke inom bilbranschen, där vi fokuserar på förstklassig kundupplevelse genom att tillgodose deras olika behov. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Öppettider: Måndag-fredag kl. 08:00-18:00. Lördag och söndag: Stängt.
Anställningsgrad: 100%
Fast grundlön och möjlighet till bonus!
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 30/1-2023


Om dig
För att trivas i den här rollen är du tydlig i din kommunikation, stimuleras av att arbeta i ett någorlunda högt tempo och är nyfiken på att lära dig mer. Vidare tror vi att du är en person som har tålamod och även besitter det där lilla extra när det kommer till att ge proffessionell service. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa. Allt detta i ett företag som har väldigt kul och trivs med varandra på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
- Engelska flytande i tal och skrift.
- Svenska flytande i tal och skrift.
- Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav.
- Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom service


Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med ett språktest. Vid godkänt test är nästa steg en eventuell telefonintervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com


Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024