Kundsupport till globalt företag i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Presentation

För uppdrag hos vår kund söker vi nu en pigg och glad person som vill jobba med kundsupport inom orderhantering. Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå sex månader framöver. Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Som kundsupport hos vår kund kommer du framförallt jobba med orderhantering samt tillhandahålla både intern och extern kundservice. Du har ett helhetsansvar för arbete med så väl kortvariga som långvariga leveransprojekt och du är delaktig och drivande genom hela orderprocessen. Du har ansvar från mottagen order till dess att godset är levererat och fakturan är betald av kund. Internt inom företaget är din roll koordinerande, du har tät kontakt med en mängd olika avdelningar inom företaget i syfte att uppfylla kundens önskemål. Du fungerar således som en länk mellan kund och övriga avdelningar inom företaget.

Utbildning/erfarenhet

Du som söker denna tjänst har erfarenhet från arbete inom områden som marknad, försäljning eller order med goda resultat, alternativt en examen från högskola eller universitet inom relevant område. Du klarar av att arbeta självständigt såväl som i grupp. Goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift, är ett krav. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Som person är du ambitiös, social och serviceminded. Du har en förmåga att arbeta mot snäva tidsramar och du är bra på att prioritera samt fatta självständiga beslut. Vi ser även att du har en god kommunikationsförmåga då arbetet innebär mycket kontakt både internt samt externt.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 maj 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024