OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår kund TMRs nya affärsområde söker vi nu en kundsupport. Tjänsten är ny så här får du möjligheten att utforma innehållet i rollen tillsammans med vår kund - vilken möjlighet! Detta uppdrag är med start omgående så det är viktigt att du kan börja med kort varsel.
Rollen
På det trevliga kontoret i centrala Stockholm arbetar idag 7 engagerade personer. Rollen som kundsupport är en bred supportfunktion både internt till dina kollegor samt externt till både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
• Kundtjänst för Pick-Up Service via mail och telefon
• Guida kunder i hur tjänsten fungerar samt hjälpa privatkunder att sortera rätt
• Hålla koll på transportörer så att de hämtar när de ska etc
• Packa, frankera Pick-Up Service kit
• Bistå med andra administrativa uppgifter
Tidigare erfarenheter
För att passa och göra succé i rollen tror vi att du har:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av både administrativt och kundrelaterat arbete
• Intresse för miljöfrågor (är såklart ett extra plus)
Är du den vi letar efter?
Som person är du strukturerad, ordningsam och trivs med att ge kunder bästa möjliga service. Du är trygg i dig själv och vet hur du på bästa sätt ska prioritera dina arbetsuppgifter. Du vågar ta egna initiativ, har lätt för att kommunicera med andra och bidrar med positiv energi på arbetsplatsen.
Anställningen
Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult via The Place. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start omgående. Konsultuppdraget är på minst 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.
Om TMR
Sedan 2005 har vi ansvarat för att våra kunder fullföljer allt som gäller deras producentansvar. Det innebär att vi varje dag arbetar för att samla in och återvinna så många förpackningar som möjligt i Sverige. Vi ser till att glas, papper, metall och plast hanteras på rätt sätt – och får nytt liv. Och det har vi gjort med goda resultat! I vårt rikstäckande system för insamling och återvinning får era förpackningar nytt liv. Genom skräddarsydd prissättning, personlig rådgivning och smarta innovationer tar vi hand om allt som rör ditt företags producentansvar – och tillsammans bidrar vi till ett mer hållbart samhälle.
Vår nya affärsidé kallas TMR Pick-Up Service.
Vi är stolta att berätta att vi nu vidareutvecklar vår hämttjänst – TMR Pick-Up Service – genom ett fördjupat samarbete med Bring. Samarbetet innebär att alla genom oss kan beställa hämtning hemma av förpackningar i hela Sverige. En servicenivå och tjänst vi är ensamma om att erbjuda. I vårt samarbete med Bring utnyttjar vi ledig transportkapacitet som uppstår i kölvattnet av den ökande e-handeln. Bra för miljön och bra för dig. När dina återvinningskassar är fulla kommer vi och hämtar – svårare än så är det faktiskt inte.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling