OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Om tjänsten
Vår kundsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare och monteringsavdelning är du med och förverkligar nya miljöer med möbler och inredning hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen kundsupport är dina främsta arbetsuppgifter:
Assistera projektledare administrativt vid upphandling, offertarbete och orderhantering.
Säkerställa att arbetet från upphandling till leverans genomförs inom projektets ramar.
Kontroll och granskning av orderbekräftelser.
Hantering av reklamationsärenden.
Leveransbevakning och uppföljning.
Bemanning av vår telefonväxel.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. Du trivs i såväl högt arbetstempo som individuellt fokuserat arbete. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Serviceinriktad och ansvarsfull.
Strukturerad och noggrann.
Kommunikativ och affärsmässig.
Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 20 december. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Helena Pohjanen på +46 70 636 88 81 alt. helena.pohjanen@inputinterior.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall