OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 10 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget sätter det globala riktmärket för avancerade låsning och åtkomsthanteringssystem. Företaget fokuserar alltid på att leverera högsta kvalitet och hållbarhet från verksamhetens moderna fabrik med huvudkontor i Finland. Med en högkvalificerad arbetskraft på 750 personer och ytterligare 240 inom internationell verksamhet är kvalitet, hållbarhet och innovation är företaget alltid i framkant. Från teknisk utveckling till mjukvaruutveckling. Företaget ger en mångsidig möjlighet för sina kunder och en säkrare framtid.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Dina arbetsuppgifter är att bemöta företagskunder och bygga en god uppfattning om problemen som kunderna har för att sedan kunna ge vidare informationen till företagets tekniker via att administrera ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.
Initialt får du en introduktion av dina tre medarbetare i teamet, där du får sitta med medan de arbetar för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har avslutade gymnasiestudier
• Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom kundtjänst eller ordermottagning
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Text om personliga egenskaper
Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: efter överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: efter överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, support, jönköping
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund