Kundsupport till kund

Kundsupport till kund

Arbetsbeskrivning

Söker du en utvecklande roll inom kundsupport? Är kommunikation, flexibilitet och service en självklar del för dig i ditt arbete? Till kund söker vi nu dig för längre uppdrag inom kundsupport! Låter det intressant? Välkommen med din ansökan så berättar vi mer!

Om tjänsten
Som medarbetare inom customer service arbetar du kommunikativt och serviceinriktat i en stöttande funktion med telefon och mail som viktiga arbetsverktyg. Du hjälper kunder och kollegor med frågor kring bl.a. order, leverans och reklamationsärenden. Med perioder av högt tryck ställs det krav på att kunna tryggt och lugnt prioritera bland ärenden för att fortsatt ge bästa service och upplevelse.

Du blir en del av ett erfaret team och bli en viktig spelare där du får möjlighet att arbeta både tillsammans med dina kollegor som att  ansvarsfullt koordinera dig bland arbetsuppgifter. För rollen krävs driv, engagemang och problemlösningsförmåga där du flitigt arbetar i olika system för att hantera flera ärendet parallellt. Du kommer ha varierande arbetsuppgifter och en arbetsdag kan se olika ut. Arbetstiderna är förlagda vardagar under kontorstider.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Besvara och följa upp inkommande samtal och mail
• Orderhantering och uppdatering i system
• Felsökning och uppföljning av ärende
• Leveransbevakning
• Administration och dokumentation

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående efter överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som trivs med ett stort eget ansvar och som inte är rädd för att hugga i även när arbetsbelastningen kan kännas hög. I arbetet krävs att du är noggrann, lösningsorieterad och förmåga att prioritera. Du trivs att hjälpa andra och har därför även förmåga att vara pedagogisk i kommunikation. För rollen kommer du via mail och telefon ha kontakt med såväl kunder som leverantörer på både svenska och engelska.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet från customer service/support
• Goda kunskaper i svenska & engelska.
• Lyhörd, kommunikativ och initiativtagande
• God system och datorvana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Ronja Andersson via Adecco ronja.andersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024