OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du ett starkt engagemang för kundnöjdhet och tidigare erfarenhet av kundsupport och administration? Vill du vara en del av ett spännande bolag med en dynamisk miljö och drivna kollegor? Sök då tjänsten som Customer Support.
Start omgående för uppdrag tom. slutet av april 2022, med goda chanser till förlängning.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för den dagliga kontakten tillsammans med teamet och hanterar inkommande samtal, chatt och mail i olika IT-system såsom SAP.
Du löser problem, jobbar nära kunderna och har kontakt med våra interna och externa partners. Du deltar också aktivt i förbättringsarbete så att kundens ska kunna utvecklas och fortsätta leverera högklassig kundnöjdhet. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat orderhantering, reklamationsärenden och frågor kring artiklar.
Kvalifikationer
Vi tror att du, precis som vår kund, sätter hög prestige i att göra allt som går för att göra det enkelt för kunden. Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, trivs att ha stort ansvar över storkunder, tycker om tekniska frågor och ser personlig och professionell utveckling som en drivkraft? Då tror vi att vi är en bra match.
Vi söker dig som är problemlösande, ansvarsfull och har en mycket god känsla för service. Du har lätt för IT-system och är van att arbeta i ett högt tempo. Du har även ett logiskt tänkande, är kommunikativ och har en förmåga att hålla koll på många saker samtidigt.
Krav
• Eftergymnasial utbildning, gärna inom Ekonomi/Försäljning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska flytande i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundsupport
Meriterande
• Kunskap i Affärssystemet SAP
Övrigt
Start: Omgående
Anställning: Heltid tom årsskiftet, med goda chanser till förlängning.
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30.
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00