Kundsupport till mjukvarubolag

Kundsupport till mjukvarubolag

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på en resa i ett stabilt mjukvarubolag där det du gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har stor chans att växa och utvecklas?

Till vårt team söker vi nu dig som vill hjälpa våra kunder att använda och förstå vår produkt på bästa sätt. Vi vill ge en grymt bra kundupplevelse i allt vi gör och där kommer du att vara en mycket viktig del! Låter det intressant? Läs vidare!

Cavagent, som är baserat i Viken utanför Helsingborg, är en ledande leverantör av det mest branschanpassade affärssystemet för maskinhandeln. Vårt system, Orfala, har utvecklats i 40 år och överlevt allt som hänt inom IT under tiden - med bubblor, kraschar, toppar och dalar. Vi är skickliga och stabila helt enkelt. Till och med marknadsledande inom vår nisch! Likväl står vi inte stilla eller är färdiga på något sätt - tvärtom.

Vårt affärssystem är en viktig del för att våra kunder ska kunna arbeta enkelt och effektivt och på så sätt bli än bättre och mer lönsamma. Våra kunder befinner sig i hela Norden, inom branscherna lantbruk, entreprenad, demontering, skog samt park och mark. På vårt kontor arbetar närmare 10 medarbetare som ser till att Orfala är ett tryggt val för våra kunder - ett användarvänligt, flexibelt och effektivt system.

Vi är ambitiösa och professionella i det vi gör och tar oss an. Man kan säga att vi är seriösa, men inte på något sätt allvarliga.

Om rollen

I rollen som kundsupport hos oss på Cavagent hanterar du dagliga ärenden som kommer in från våra kunder via mejl och telefon. Alla är nya på sitt jobb i början, därför kommer du den första tiden främst att slussa vidare olika frågor till rätt person i teamet - men med tiden tar du över mer och mer kundärenden och följer kundresan själv. Målsättningen är att hjälpa kunderna när de har frågor eller funderingar kring våra tjänster, allt ifrån hur man startar en inventering till mer tekniskt lagda ärenden där du har dina kollegor i utvecklingsteamet att kommunicera med.

När du har blivit varm i kläderna finns goda möjligheter att utveckla rollen till att också ansvara över utbildning, implementation/onboarding av kunder och hantering av ekonomiska processer. Vi vill att du ska växa och utvecklas inom det du får energi av - det är så man blir riktigt bra på sitt jobb!

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är bekväm med att ha många kontaktytor och kommunicera med olika typer av personligheter. Ett krav för tjänsten är att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. För oss är det viktigt att du har grit - förmågan att ta saker i mål trots att vägen ibland är krokig och då och då med en uppförsbacke framför sig.

Eftersom vi är ett mjukvarubolag tror vi att du gynnas av en god datorvana och ett tekniskt intresse. Plus i kanten är om du kommit i kontakt med ett företags ekonomiska processer samt bokföring.

Låter det intressant - hur du tar kontakt

Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist, elin.andersson@progrits.se.

En del av Progrits

Cavagent är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet - och vara med om att göra Cavagent till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt - jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cavagent
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 17 maj 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024