Kundsupport till Picadeli

Arbetsbeskrivning

Till Picadelis kundsupport söker vi en medarbetare som tillsammans med ett energifyllt och professionellt gäng ska supportera kunder och konsumenter på den svenska marknaden. Här erbjuds du omgående start i en roll där kundupplevelsen, bra dialog och effektiva kontaktvägar står i fokus. Kunderna består mestadels av företagskunder i form av livsmedelsbutiker/restauranger som tillhandahåller Picadelis salladsbar gentemot slutkonsumenter.

Om Picadeli
Picadeli är sedan 2015 en del av Greenfood. Med en omsättning på ca. 4,7 miljarder under 2018 och över 1500 anställda är Greenfood en av Nordens ledande koncerner inom hälsosam mat. Picadeli självplocksallad är ett av koncernens koncept - uppskattat, välkomnat och här för att stanna! Några andra varumärken i familjen är Greendeli, Daily Greens och Sallacarte.

Läs mer om bolaget och deras verksamhet på deras hemsida.

Arbetsuppgifter
Som kundsupport blir du ansiktet och rösten utåt gentemot Picadelis kunder. Då supportärendena till största del kommer från företagskunder, varav många stamkunder, ingår även en hel del koordinering och administration. Deras främsta kommunikationskanaler är mejl, telefon samt ett ärendehanteringssystem (Zendesk).

Nedan följer exempel på vanligt förekommande ärenden:

Svara på frågor kring webshopen där kunderna lägger sina beställningar
Svara på frågor kring produktutbudet
Lägga, övervaka samt följa upp beställningar och leveranser till kunder
Svara på frågor kring fakturor

Vi söker dig som
Har minst 1 års tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundorienterad roll, gärna inom butik/restaurang eller kundtjänst
Besitter god datorvana och är bekväm med att arbeta i olika system
Talar och skriver flytande svenska samt engelska


För att lyckas i denna roll krävs det att du har en stark serviceförmåga. Du sätter dig snabbt in i kundens situation och bygger därigenom förtroende. Du kommunicerar tydligt och jobbar med stor noggrannhet. Detta innefattar även att du tar stort självständigt ansvar när/om något inte blir som planerat.

Om anställningen
Detta är initialt ett konsultuppdrag till och med september 2023 med anställning hos OIO. Möjlighet till förlängning finns.

Omfattning: Heltid, vardagar, 07:30-16:00
Start: Omgående
Placering: Göteborg
Kontaktperson: Armin Rizvanovic
Lön: Fast månadslön




Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OIO - Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024