Kundsupport till PostNord Strålfors

Kundsupport till PostNord Strålfors

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura på 12 månader och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

PostNord Strålfors levererar lösningar och verktyg för en kommunikationsprocess i världsklass. De arbetar med olika typer av kundlösningar, exempelvis traditionell print, butiksmaterial och grafiskt tryck till elektroniska kommunikationslösningar med fokus på kundens behov. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Alingsås, där du inledningsvis får introduktion och stöttning av kollegor med mångårig erfarenhet för att utvecklas i rollen. Företagskulturen präglas av engagemang och pålitlighet du arbetar i en omväxlande miljö för att möta kundernas behov.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport utgör du en framträdande funktion där du är en primär kontaktperson för verksamhetens företagskunder. Du hanterar den dagliga driften och agera teknisk support där din roll kan förklaras som en central kontaktperson gällande frågor kring de elektroniska tjänster som företaget erbjuder. Större delen av ärendena inkommer via företagets ärendehanteringssystem samt mail. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor samt andra funktioner internt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom IT och/eller kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har mycket goda kunskaper i engelska
• Du har en god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system

Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att prioritera i ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och en varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Alingsås
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, kundmottagare, servicedesk, first line, kundservice, kommunikation, teknik, support, IT-support, EDI, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Alingsås

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 8 juli 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 november 2024