OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du ett starkt engagemang för kundnöjdhet och tidigare erfarenhet av kundsupport och administration? Vill du vara en del av ett spännande bolag med en dynamisk miljö och drivna kollegor? Sök då tjänsten som Customer Support på Procurator i Mölndal.
KFX HR-partner ansvarar för rekryteringsprocessen, anställning sker direkt hos Procurator. Procurator behöver förstärka kundservice-teamet med en ny stjärna. Du kommer bli en del av team med högt i tak där det finns stort engagemang och driv. Som kundsupport kommer du bli en del av storkundsteamet.
Om företaget
Procurator bidrar till att skapa tryggare, säkrare och mer hållbara arbetsplatser varje dag genom att förse arbetstagare med rätt utrustning i rätt tid. Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? För vad vore vårdpersonal utan rätt handske? Vad vore tandläkare utan sitt munskydd?
Procurator är en distributör inom Facility, Safety & Foodservice som förser kunder runtom i Sverige med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment från utvalda varumärken. Företaget skapar innovativa lösningar genom kunskap och utbildning för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för den dagliga kontakten tillsammans med teamet och hanterar inkommande samtal, chatt och mail i olika IT-system såsom SAP.
Du löser problem, jobbar nära kunderna och har kontakt med våra interna och externa partners. Du deltar också aktivt i förbättringsarbete så att Procurator ska kunna utvecklas och fortsätta leverera högklassig kundnöjdhet. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat orderhantering, reklamationsärenden och frågor kring artiklar.
Kvalifikationer
Vi tror att du, precis som Procurator, sätter hög prestige i att göra allt som går för att göra det enkelt för kunden. Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, trivs att ha stort ansvar över storkunder, tycker om tekniska frågor och ser personlig och professionell utveckling som en drivkraft? Då tror vi att vi är en bra match.
Vi söker dig som är problemlösande, ansvarsfull och har en mycket god känsla för service. Du har lätt för IT-system och är van att arbeta i ett högt tempo. Du har även ett logiskt tänkande, är kommunikativ och har en förmåga att hålla koll på många saker samtidigt.
Krav
• Eftergymnasial utbildning, gärna inom Ekonomi/Försäljning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska flytande i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundsupport
Meriterande
• Kunskap i Affärssystemet SAP
• Tidigare erfarenhet/kunskap inom skyddskläder & PPE är meriterande
Övrigt
Start: Omgående
Anställning: Heltid, tillsvidare.
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30.
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00