Kundsupport till Professional Parts

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Professional Parts Sweden AB utgör en kvalitativ leverantör av reservdelar för svenska bilar och är en stark spelare på den fria fordonseftermarknaden. Vi är en grossist för egna producerade artiklar såväl som färdigt sortiment och våra kunder återfinns i nästan hela världen.

Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst blir du en viktig länk mellan oss och våra kunder, vilka återfinns i nästan hela världen. I rollen hanterar du t.ex. order, fakturering och administration, medverkar på mässor samt stöttar våra kunder i frågor gällande t.ex. prisuppgifter, produktinformation, beställning och teknik. Arbetet sker främst via telefon och mail men också via vårt interna affärsstödssystem.

Vårt företags framgång beror på högkvalitativa produkter men också på våra medarbetares insats, där både högt engagemang och entreprenörsanda visas. Som anställd hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där ni stöttar varandras avdelningar och jobbar för ett gemensamt mål med gemensamma kunder. Din roll blir därför bred och du kommer att få insyn i och ta del av hela företaget.

Tjänsten är placerad i Slagsta, Norsborg och du kommer att rapportera till vår försäljningschef och VD.


Din profil
För att matcha profilen har du cirka två till fem års erfarenhet av fordonsbranschen och eftermarknadssidan, vilket gör att du har goda kunskaper om reservdelar. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift och har även starka kunskaper i det engelska språket.

Som person är du nyfiken, intresserad och villig att lära. Du brinner för förstklassig service, är strukturerad och kan hantera parallella arbetsuppgifter. Vidare är du också en operativ person som vågar ta initiativ och trivs i en entreprenöriell miljö där allt är möjligt. Är du dessutom en social och pigg person kommer du att passa mycket bra in i vårt glada gäng.

Hos oss finner du ett stabilt och växande bolag med högkvalitativa produkter och ett brett sortiment. Rollen är bred och du kommer ges möjligheten att lära dig hela företaget. Vidare kommer vi att satsa på din utveckling och vår förhoppning är att du på sikt kommer bli en aktiv del av vår säljavdelning.

I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Jens Ström på 08-409 144 46 eller lina.larsson@autorekrytering.se. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autorekrytering AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 26 juli 2019

Liknande jobb


Planör

27 november 2024

26 november 2024