Kundsupport till Prorenata

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Prorenata är aktiva inom verksamhetssystem för elevhälsan. Deras vision är att skapa användbara, enkla och roliga verktyg för deras användare som annars ofta får sitta med system som är komplicerade och föråldrade. Verksamhetsidén föddes av bolagets grundare Jens Alm när han arbetade som läkare och upplevde ett stort behov av ett mer användarvänligt dokumentationssystem. Prorenata äger idag ett av de största journalsystemen i Sverige och de är i en expansiv fas. Bolaget brinner för att hjälpa människor, vilket genomsyrar allt de gör och det märks på deras kundnöjdhet.

Om tjänsten

I rollen som Kundsupport kommer du hjälpa bolagets kunder att använda Prorenata Journal på bästa möjliga sätt. Deras system är komplexa under ytan men för alla användare ska de vara så lätt som möjligt. När du kontaktar supporten hos Prorenata ska du få prata med en medarbetare som har djup kunskap gällande produkten. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Svara på mejl, telefon och hantera inkommande supportärenden.
- Lösa kundens problem, det varierar mellan enkla och mer komplexa problem.
- Kontakt med utvecklare och kundansvariga.
- Vara företagets ansikte utåt mot deras användare.


Om dig

Vi söker dig som är driven, ambitiös, självständig och teknisk kunnig. För att lyckas i rollen har du en god struktur i ditt arbete, arbetar noggrant i dina ärenden och är ansvarstagande.

Prorenata är ytterst mån om sina kunder, vilket innebär att du måste ha en positiv inställning och se värdet av att ge god service. Kundsupporten är något som Prorenata är stolta över. Bolaget vill gärna ha kontakt med sina slutanvändare, höra vad de tycker, när det fungerar och när det inte fungerar, för att kunna förbättra och utveckla systemet på bästa sätt.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning.
- Tekniskt intresse och goda kunskaper i Office-paketet.
- Erfarenhet från ett serviceorienterat arbete.
- Flytande svenska i tal och skrift samt mycket god engelska.


Har du tidigare arbetat med kundservice eller som supportfunktion är det meriterande och gärna med telefonen som främsta arbetsverktyg. Vidare är det ett stort plus ifall du har erfarenhet inom skolväsendet

Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget har sin arbetsplats på Skeppsbron i Gamla Stan, Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08.00-17.00. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Prorenata. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024