Kundsupport till Prorenata

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Prorenata är aktiva inom verksamhetssystem för elevhälsan. Deras vision är att skapa användbara, enkla och användbara och enkla lösningar för deras användare som annars ofta får sitta med system som är komplicerade och föråldrade. Prorenata är idag ett av de största journalsystemen i Sverige och de är i en expansiv fas. Bolaget startade 2010 och har växt organiskt, med ca 50% om året. Prorenata är helt kundfinansierade och väldigt kunddrivna i hur de arbetar. Bolaget brinner för att hjälpa människor, vilket genomsyrar allt de gör och det märks på deras kundnöjdhet. Prorenata är ett växande företag med 35 anställda, de har en stor kundtillströmning och de kunderna vill de ta hand om.

Om tjänsten

I rollen som Kundsupport kommer du hjälpa bolagets kunder att använda Prorenata Journal på bästa möjliga sätt. Deras system är komplext under ytan men för alla användare ska de vara så lätt som möjligt. När du kontaktar supporten hos Prorenata ska du få prata med en medarbetare som har djup kunskap gällande produkten. Du kommer att tillhöra ett supportteam som idag består av 5 medarbetare och du ansvara för att dina ärenden genomförs enligt rutin och med god kvalité. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Hantera inkommande ärenden via mail, telefon och i vissa förekommande fall även digitala möten.

- Lösa kundens problem, det varierar mellan enkla och mer komplexa frågor.

- Kontakt med utvecklare och kundansvariga.

- Vara företagets ansikte utåt mot deras användare.

Om dig

Prorenata är ytterst mån om sina kunder, vilket innebär att du måste ha en positiv inställning och se värdet av att ge god service. Kundsupporten är något som Prorenata är stolta över. Bolaget vill gärna ha kontakt med sina slutanvändare, höra vad de tycker, när det fungerar och när det inte fungerar, för att kunna förbättra och utveckla systemet på bästa sätt.

Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet.

Kvalifikationer

- God dator och systemvana.

- Erfarenhet från ett serviceorienterat arbete.

- Flytande svenska i tal och skrift samt mycket god engelska.

Har du tidigare arbetat med kundservice eller som supportfunktion är det meriterande och gärna med telefonen som främsta arbetsverktyg. Vidare är det ett stort plus ifall du har erfarenhet inom skolväsendet eller vården då journalföring är mycket meriterande för rollen.

Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget har sin arbetsplats på Skeppsbron i Gamla Stan, Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08.00-17.00. Prorenata erbjuder flexibelt arbete och arbetar både på kontoret och hemifrån vid behov. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Prorenata. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 6 juli 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024