Kundsupport till Prorenata

Arbetsbeskrivning

Prorenata söker en driven problemlösare till vår support!

Vi på Prorenata bygger ett verksamhetssystem för elevhälsan. Det är den tråkiga versionen. Vad vi egentligen försöker göra är användbara, enkla, och flexibla verktyg för våra användare som annars ofta får sitta med svåranvända, föråldrade system. Vi tycker om att hjälpa folk, det märks i vår support där kundnöjdheten är mycket hög.

Vi är ett växande företag, idag är vi knappt 40 personer, men vi har förmånen att ha en stor kundtillströmning och de kunderna vill vi ta hand om. Det är där du kommer in i bilden!

Vad vi letar efter:

En driven problemlösare till supporten som kan hjälpa våra kunder att använda Prorenata Journal på bästa sätt! Vårt system är komplext under huven, men på ytan ska det vara lätt för våra användare.

Vår support är en stolthet för oss. Vi vill ha kontakt med våra slutanvändare och höra vad de tycker, både när det fungerar och när det inte fungerar, så att vi kan göra något åt det. När man kontaktar vår support så får man prata med någon som har djup kunskap i produkten.

Du bör vara kommunikativ, strukturerad, nyfiken och lösningsorienterad. Ansvarstagande, samarbetande och ordningsam är fler egenskaper som vi söker. Vi ser gärna att du har erfarenhet från supportfunktioner och komplexa system. Om du har erfarenhet av att jobba med journalsystem är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.

Vad vi erbjuder:

- Härliga kollegor, vi bryr oss om varandra!

- En produkt som gör skillnad i användarnas vardag, med omdömen som ”enkelt och genomtänkt”, ”jättenöjd, “ett lättarbetat system”

- Varierande arbetsuppgifter och tid att ta tag i problem och faktiskt lösa dem för kunden

- Möjligheten att lära och utvecklas på jobbet

- Möjligheten att ta ansvar och påverka, när vi tycker att något inte fungerar så ändrar vi på det!

- Härlig arbetsplats på Skeppsbron i Gamla Stan, Stockholm

- Marknadsmässig lön, tjänstepension, friskvård, 6 veckors semester, prioriterad arbetsmiljö, mm.

Vad vi vill att du ska göra:

Ditt jobb är att hjälpa våra kunder som kontaktar supporten. Det innebär:

- Hantera inkommande ärenden via mail, telefon och i vissa förekommande fall även digitala möten

- Lösa kundens problem. Ibland är de lätta, ibland kräver de att du felsöker djupare och samarbetar med utvecklare och kundansvariga.

- Vara företagets ansikte utåt mot våra användare

Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08.00-17.00. Prorenata erbjuder flexibelt arbete och arbetar både på kontoret samt hemifrån vid behov. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Prorenata.

Hur söker du?

Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka in CV och personligt brev där du beskriver vad som driver dig och när du bäst kommer till din rätt på jobbet. För att ge alla samma chans att få visa sin lämplighet använder vi etablerade arbetspsykologiska tester och casetester i vår rekrytering. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024