OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har skapat Real Fastighetssystem för ett övergripande syfte – enklare fastighetsförvaltning. Därför är Real också ett 100% webbaserat fastighetssystem. Det gör att du kan nå Real från vilken plats eller dator som helst. Samtidigt får du maximal säkerhet och slipper krångliga installationer och backuper. Vi har funnits sedan 1991 och vi är ständigt på tå för att vidareutveckla vårt fastighetssystem för alla våra kunder. Sist men inte minst – våra kundguider finns tillhands varje gång du behöver hjälp. Välkommen till Real Fastighetssystem!
Läs mer på www.real.se
Support/kundguide
- med hjärta för kundmöten & försäljning till Real i Degerfors
Genom att vara den främsta leverantören inom vår nisch, förväntar sig också våra kunder att vi har ”världsklass” på vår supportfunktion. Och det har vi! Nu behöver vi få en kollega till som blir minst lika uppskattad som vi övriga är i gruppen.
Vi får mycket beröm från våra kunder, vilket vi är stolta och glada för.
Trots allt, hur bra system vi än kan leverera så blir inte helheten fullständig om inte våra mjuka värden lever upp till tekniken. De värdena är de personer som kunden möter när de kontaktar oss, ingår avtal med oss eller behöver hjälp i vardagen (support) alternativt en utbildning.
Arbetet består mycket av att hantera våra kunders olika ärenden, att så snabbt som möjligt kunna hjälpa till. Ingen av våra kunder ska behöva vänta mer än absolut nödvändigt. När du väl har lärt dig vårt system och blivit ”varm i kläderna” så kan det även bli aktuellt att hålla i utbildning för våra kunder. Detta innebär oftast digitala möten via Teams för att demonstrera och instruera i fastighetssystemet. Utbildning kan även vara på plats hos kunden. Du som söker förstår vikten av ett bra och trevligt bemötande, samt har en utpräglad servicekänsla. Då du i din roll kommer hantera flera olika system så behöver du ha god datorvana. Vi kommer själva att utbilda dig i vårt unika system vid din introduktion hos oss. Vi räknar med att du behärskar svenska språket väl i tal och skrift. En merit är om du har erfarenhet av bokföring för att förstå en del av finesserna med vårt fastighetssystem. Du kommer att ha kundkontakter dagligen, och du kommer på sikt även att förstå vikten av och nöjet för att kunna utveckla de befintliga kunderna genom att våra system ständigt utvecklas och då även våra kunder naturligtvis.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för denna tjänst. Du kommer bli en del av ett litet kompetent team, där vi alla är flexibla och hjälper till där det bäst behövs. Hos REAL är det viktigt att vi också kan ha roligt på jobbet. Vi tar alla fullt ansvar för våra specifika arbetsuppgifter. Tjänsten är heltid, måndag – fredag under normal kontorstid. Placering är på vårt kontor i Degerfors.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till rekryteringskonsult Ulrika Goldkuhl, Best Bemanning & Rekrytering på telefon 019-12 60 05.
Din ansökan med ett personligt brev och CV vill vi ha snarast, dock senast 28/9 2022. Urval kan komma att ske under ansökningstiden så sök redan idag. Ansöker gör du via vår hemsida: www.bestbemanning.nu/lediga-jobb