Kundsupport till StjärnaFyrkant Malmö

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
StjärnaFyrkant är en av Sveriges ledande återförsäljare inom telefoni & kommunikationslösningar till företag. Vår målsättning är att våra kunder bara ska behöva ha en kontakt och att vi tar hand om tekniken och låter kunden fokusera på sin kärnverksamhet.

Arbetsuppgifter och ansvar!
Besvara kundkontakter i telefon, mail och chatt
Administration och ärendehantering av avtal och tjänster
Felsökning och problemlösning
Orderregistrering och avstämning i CRM-system

Vem är du?
Vi letar efter en entusiastisk individ som brinner för kundkontakter och kundutveckling. Du kommer att trivas i strukturerade arbetsmiljöer och aktivt bidra med förbättringsförslag till våra arbetssätt och rutiner. Din positiva attityd och förmåga att lösa problem är avgörande. God kommunikationsförmåga, såväl i tal som skrift, är viktigt, och det är en fördel om du har erfarenhet av serviceyrken och kundbemötande.

Vi ser gärna att du har:

- Avslutad gymnasial utbildning

- Tidigare erfarenhet av serviceyrke och bemötande av kunder.

- God data och system vana

- Du utrycker dig väl i tal och skrift

- Är lösningsorienterad och pedagogisk samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo.

- Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster sedan tidigare är meriterande, men inget krav.

Vad vi erbjuder dig
På StjärnaFyrkant ger vi dig möjligheten att vara en del av ett engagerat team och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö. Här får du trivas i strukturerade miljöer samtidigt som du aktivt kan bidra med dina idéer för förbättring. Vi stödjer din passion för kundkontakter och erbjuder en plattform där din positiva attityd och problemlösningsförmåga kommer till sin fulla rätt. Dessutom ger vi dig utrymme att förbättra din kommunikationsförmåga och uppskattar erfarenhet från serviceyrken och kundbemötande. Om du är redo för nästa steg i din karriär, ser vi fram emot din ansökan! 🚀💼

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StjärnaFyrkant Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2024
  • Ansök senast: 3 juli 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024