Kundsupport till storbank i City.

Kundsupport till storbank i City.

Arbetsbeskrivning

Är du en initiativrik problemlösare som sätter kunden i centrum? Vill du arbeta i en kundnära supportroll där du får chansen att lära dig mer om Cash Management? Då kan du vara vår kunds nya kollega!

Teamet & Rollen
Teamet ansvarar för bankens största och mest komplexa företagskunder inom Corporates & Institutions och Business Banking och avdelningen är en nyckelspelare i det skräddarsydda teamet för kunden och hela affären. Genom bankens Cash Management tjänster erbjuds olika lösningar som effektiviserar hanteringen av företagets likviditet, flöde samt processer.

Rollen innefattar att du främst via mail och en del telefon hanterar kundernas dagliga frågor och skapar värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen. Du välkomnas in i ett sammansvetsat och kompetent team där alla arbetar för att ge bankens företagskunder den bästa leveransen, samtidigt som dem har väldigt kul tillsammans!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet inom service och vi ser gärna att du har en bakgrund inom bank- och finans. Du kan uttrycka dig väl i engelska i både tal och skrift, då större delen av bankens kunder är internationella.

Som person har du en stark vilja och fokus på att göra kunden nöjd. Att vara kommunikativ, ha känsla för service och att ha en positiv inställning till utmaningar kommer naturligt för dig. Viktigast är att skapa värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-19. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med stora chanser till förlängning. Tillträde: snarast möjligt.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024