Kundsupport till stort internationellt företag i Jönköping

Kundsupport till stort internationellt företag i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och support? Vill du bli en del av ett duktigt och viktigt team? Vad bra, då är detta tjänsten för dig?

Dina arbetsuppgifter
Rollen som kundsupport hos vår kund nebär många kontaktytor både internt i Jönköping men också med de olika systerbolagen runt om i Europa. Du har en "spindeln i nätet roll" där du ansvarar för frågor rörande bl.a. ordrar, leverens och frakt, i princip allt som rör marknadsfrågor. Rollen som kundsupport innebär mycket kontakt med företagets olika systerbolag, där kommunikationen sker på engelska. Kontakten kommer framförallt ske via mail och telefon.

Du kommer att vara en del av ett litet team på 5 personer som jobbar tätt tillsammans. I början av din anställning kommer du få en grundlig introduktion till företaget och dina arbetsuppgifter. Du kommer att få stor hjälp av dina närmsta kollegor för att på bästa sätt komma in i rollen.


Om företaget
Information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle.



Din profil
Skallkrav:
- Gymnasieutbildning med teknisk inriktning alt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift
- Erfarenhet av support, administration, innesälj eller inköp
- Erfarenhet av något affärssystem, t.ex. SAP eller Jeeves

Meriterande:
- Teknisk förståelse

I rollen som kundsupport är det viktigt att du i grunden är service-minded och vågar ta på dig nya och utmanande uppgifter. Du har en positiv inställning och en vilja att lösa uppgifter. Då du i denna roll kommer att många olika uppgifter igång samtidigt är det viktigt att du är strukturerad och organiserad. Vi ser också att du är en person som vågar ta för dig och har skinn på näsan.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Ort: Jönköping
Start: April
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse

Urval kommer att ske löpande, välkommen in med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 25 februari 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


23 december 2024