Kundsupport till stort möbel och inredningsföretag i Göteborg

Kundsupport till stort möbel och inredningsföretag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i centrala Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare till ett välkänt möbel och inredningsföretag. Vi söker dig som älskar att ge service!

Är du positiv och en driven person som vill utvecklas på längre sikt inom ett företag?
Vi söker dig som vill arbeta med att hjälpa andra och du är en person som värdesätter god service.

För oss är det viktigt med ett personligt och bra bemötande för att få kunderna att känna sig trygga i sin köpprocess; antingen före, under eller efter att de har gjort sina inköp. Du kan komma att hantera reklamationsärenden, frågor om sortiment, lagersaldo och agera rådgivare vid beställningar.
Du kommer att arbeta med inkommande samtal från privatpersoner.

Inledningsvis får du en utbildning inom området, som ska få dig att känna dig trygg i din start.

Din profil
Brinner du för service och människor? Då letar vi efter dig! Du har möjlighet att börja den 11 januari.

Vi ser att du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och där det sker ständiga förändringar. Du har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete och motiveras av att hitta lösningar på problem. I ditt sätt att arbeta har du ett högt engagemang och delar gärna med dig av din kunskap och erfarenhet för att tillsammans utvecklas med dina kollegor. Vi söker dig som är positiv, gillar att lösa problem och ge fantastisk service till kunderna.
Krav:
- Svenska i tal och skrift
- Gymnasiekompetens
- Engelska i tal och skrift
- God datorvana

Som person är du positiv, ansvarsfull, driven och engagerad i ditt arbete.

Om företaget
Kundtjänsten har öppettider vardagar kl 08.00-20:00 och helger kl 09:00-18:00 och du schemaläggs mellan 80-100%, varierande schema.
Fast lön enligt kollektivavtal och uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Uppdraget startar den 11 januari.

Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken.
- ANSÖK REDAN IDAG
Vi arbetar med löpande urval och efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.

Välkommen till oss!

Om oss
Vi växer och vi vill växa med dig!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 januari 2021
  • Ansök senast: 11 januari 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024