Kundsupport till Tapwell

Kundsupport till Tapwell

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tapwell.

Om företaget:

Tapwell är ett svenskt, privatägt företag som säljer designad badrums- och köksinredning av hög kvalitet via återförsäljare i Norden. Tapwell grundades 1999 och har idag är de ca 35 anställda i Sverige. Hela koncernen, där Tapwell är moderbolag, omsätter 800 MSEK och sysselsätter närmare 100 personer. Koncernen har, med sina varumärken Tapwell, Haven och Bricmate, en ledande ställning i Norden inom designade produkter för främst badrum och kök.

Haven är svenska badrumsmöbler som tillverkas i Oskarström utanför Halmstad. Skandinavisk design med inslag av Japandi. Trä och mjuka färger sätter tonen för detta varumärke.

Bricmate är specialiserad på granitkeramik för hela hemmet. Allt från väggar och golv till bänkskivor. Här inspireras vi från arkitektur, material och form från hela världen, men har det nordiska uttrycket som bas.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mejl som rör Tapwells produkter. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad, såsom orderfrågor, leveransfrågor, reklamationer, returer och produktinformation. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och det finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Arbetsplatsen präglas av en härlig teamkänsla där alla arbetar för att ge Tapwells kunder den bästa servicen. Dina arbetsdagar är på vardagar mellan 8 och 17.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet från kundtjänst eller en supporterande roll som innefattar telefonvana
• Goda kunskaper i svenska
• God datavana
• Tekniskt intresse är meriterande

I rollen som kundservicemedarbetare pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och är duktig på att uttrycka dig både i tal och skrift. Du trivs som bäst i sociala sammanhang och tycker om att prata med kunder och att ge förstklassig service. Du har lätt för att sätta dig in i andra personers perspektiv och skapar förtroende hos de du arbetar med. Du tar dig tid att lyssna på andra, överväger andras åsikter och är lätt att prata med. Vidare tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och kan jobba lika bra själv som i grupp.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Södermalm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2024
  • Ansök senast: 24 juni 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024