OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer, ge professionell service, utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta med mycket eget ansvar? Då kanske du är vår nya kollega!
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för Tele2, att bistå kunder med ärenden som rör fakturafrågor, abonnemang samt produktfrågor. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU HOS TRANSCOM
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla högre befattningar hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision
DIN ROLL SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE
I din roll inom kundsupport kommer du att ta emot inkommande samtal från Tele2s privatkunder. Du identifierar kundens ärende och har förmågan att på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt hjälpa kunderna.
Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. I vår kundsupport arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.
KVALIFIKATIONER
Du har en god teknisk förståelse och ett intresse för de produkter Tele2 tillhandahåller: Bredband, TV & Play, mobiltelefoni och fast telefoni.
Vidare söker vi dig som är lösningsfokuserad och trivs med att arbeta i ett högt tempo, är kommunikativ och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Vi tror att att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Du är bekväm med att arbeta mot mål och är resultatorienterad.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen eller motsvarande är ett krav
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande! Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 08:00-18:15. Helger och röda dagar: stängt.
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 20 januari 2022
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
OM TRANSCOM 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067
070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist