OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder, på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare!
DIN ROLL
I din roll inom kundsupport kommer du att ta emot inkommande samtal från Tele2s privatkunder. Du identifierar kundens ärende och har förmågan att på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt hjälpa kunderna.
Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. I vår kundsupport arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla högre befattningar hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
DINA FÖRMÅNER
Utöver trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning på kontoret
fast grundlön med möjlighet till provision
OM DIG
Du har en god teknisk förståelse och ett intresse för de produkter Tele2 tillhandahåller: Bredband, TV & Play, mobiltelefoni och fast telefoni.
Vi söker dig som är lösningsfokuserad och trivs med att arbeta i ett högt tempo, är kommunikativ och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen eller motsvarande är ett krav
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15. Söndagar: stängt.
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 17 Januari 2022
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss!
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.