Kundsupport till TRE

Kundsupport till TRE

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge service, skapa goda kundrelationer och vill utvecklas inom merförsäljning? Då är du vår nya kollega! I din roll som kundansvarig kommer du, för mobiloperatören Tre, att bistå kunder med ärenden som rör fakturafrågor, abonnemang samt produktfrågor. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med 8 dagars grundutbildning där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till provision.



Din roll som kundansvarig
I din roll som kundansvarig kommer du, för vår kund mobiloperatören Tre, att hantera inkommande samtal inom mobiltelefoni och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 09:00-18:15. Helger och röda dagar: stängt
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen/ Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas
Startdatum: 14e juni
Om dig
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning. Utöver detta ser vi gärna att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav



För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2022
  • Ansök senast: 13 juni 2022

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024