Kundsupport till välkänd kund inom vitvaror - start 7 oktober

Kundsupport till välkänd kund inom vitvaror - start 7 oktober

Arbetsbeskrivning

VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL
Har du ett intresse inom innovativ teknik, förstklassig design och smarta funktioner som underlättar dina kunders vardag? I den här rollen kommer du att arbeta för en ny kund hos Transcom. Rollen innebär att bistå befintliga kunder med din produktkunskap och supportera inom olika ärenden som rör kundens produkter. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DINA EGENSKAPER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi att du har:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Grundläggande datakunskaper

För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceminded, lyhörd och tålmodig. Har du tidigare erfarenhet eller ett intresse av kundbemötande ser vi detta som meriterande.
DETTA FÅR DU
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla interna tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till bonus


Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, vardagar mellan kl. 08:00-19:00.
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2021-10-07
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en personlig intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 23 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024