OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support i 1st line hjälper du kunder med dom frågor som kommer in via telefon och e-post. I det relativt komplexa affärssystem levererar finns det inga färdiga svar på frågorna och du förväntas därför vara nyfiken, driven och ha viljan att alltid lära dig något nytt. Tillsammans med resten av teamet ser du till att leverera service av högsta klass för att få marknadens nöjdaste kunder. Arbetstiderna är 08.00-17.00 på kontoret vid Globen.
Din profil
Kravprofil:
- Du ska prata och skriva obehindrat på engelska och svenska
- Du ska vara en teamspelare som värnar om dina kollegor och tar eget ansvar för ditt arbete
- Ha viljan att utvecklas och ta nästa steg i karriären
Meriterande för tjänsten:
- Erfarenhet av bemannings- och/eller rekryteringsbranschen
- Erfarenhet av andra affärssystem
- Erfarenhet av serviceyrken
Ansökan
Urval sker löpande, tveka inte att skicka in din ansökan!
Vid fler frågor kontakta rekryterare tobias.gronvall@clwork.se